شرایط تحویل و یا مرجوع کالا

در حال حاضر فروشگاه ما تمرکز خود را بر ارائه ی خدمات خاص و ویژه قرار داده است. که با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

lazy

بررسی اجمالی گزینه های تحویل کالا

موبایل پاز روش های حمل و نقل ایده آل را برای هر نیاز ارائه می دهد. برای مثال از طریق پست پیشتاز با قیمت پایین و سرعت ارسال خوب و یا از طریق تیپاکس با قیمت کمی بالاتر اما سرعت ارسال عالی ، یا توسط باربری همچنین در صورت تمایل می توانید سفارش خود را از فروشگاه ما بصورت حضوری تحویل بگیرید. در این صفحه شما یک نمای کلی از نحوه ی سفارش کالا میبینید.

lazy
small items

شرایط ارسال برای کالای کوچک

lazy

منظور از کالای کوچک ، محصولاتی نظیر قاب ، سیم شارژر و از این قبیل محصولات هستند ، که ارزش آنها زیر 500 هزار تومان میباشد.

large items

شرایط ارسال محصولات بزرگ یا سنگین وزن

lazy

منظور از کالا های بزرگ ، محصولاتی نظیر اسپیکر ، یا تعداد زیادی کالا ، همچنین تلفن همراه با ارزش بالای 1.5 میلیون تومان ، که نیازمند بیمه ، بسته بندی بهتر و بیمه هستند.

چگونه میتوانیم به فروشگاه پازموبایل اعتماد کنیم ؟

برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی وجود مغازه و جواز کسب کار میتواند یکی از ضمانت های فروشگاه باشد.
چرا که وجود فروشگاه و جواز کسب به معنی تعهد فروشنده به اتحادیه ی مربوطه میباشد و هرگونه تخلفی میتواند از طریق اتحادیه نیز پیگیری شود.

lazy
lazy

همچنین وجود نماد اعتماد الکترونیکی به معنی این است که فروشگاه دارای فروشنده و صاحب امتیاز مشخص و معتبر میباشد. به این جهت کافی است روی لینک درج شده (عموماً در پایین سایت قرار دارد.) کلیک کرده و لینک سایت را در سایت مقصد بررسی کنید نام سایت مورد بررسی باید https://trustseal.enamad.ir باشد.

برای بررسی صحت سایت میتوانید روی عکس کلیک کنید.

شرایط تعویض یا مرجوع کالا

درصورتی که کیفیت کالای خریداری شده ، تغییری نکرده باشد (چه محصول و چه جعبه ی آن) کاربر میتواند آن را تا دو روز بعد از دریافت کالا مرجوع یا تعویض نماید. (شرط عدم رضایت خریدار)

هرگونه آسیب فیزیکی یا دستکاری در کالا از فروشگاه صلب مسئولیت کرده و تماماٌ بر عهده ی خریدار خواهد بود.

در مورد کالا های دارای گارانتی در صورتی که پلمپ باشند درصورت باز شدن پلمپ ، کالا تحت هیچ شرایطی مرجوع نخواهد شد و کلیه ی خدمات پس از فروش مربوط به شرکت گارانتی کننده می باشد و فروشگاه هیچ مسئولیت در قبال آن ندارد.

همچنین در صورتی که حداقل یکی موارد زیر صورت گرفته شده باشد، محصول پس گرفته نمی شود:

  1. باز بودن پلمپ محصول دارای گارانتی
  2. وزن ، شکل یا جعبه ی محصول متفاوت با محصول فروشگاه باشد
  3. آب خوردگی ، یا وجود آب در مدار دستگاه
  4. سوختگی ناشی از نوسانات برق (سیاه شدن و اثر سوختگی به دلیل افزایش ولتاژ ورودی)
  5. شکستگی یا آسیب فیزیکی به محصول یا جعبه ی آن
  6. نبود جعبه ، لیبل ، محصول یا لوازم کنار محصول نظیر سیم شارژ
  7. هرگونه دستکاری یا صدمه ناشی از بازشدگی محصول

 

سوالات متداول

سفارش من هنوز نرسیده کجاست؟

در ابتدا با ایجاد تماس یا پیام با فروشگاه به پشتیبانی ما اطلاع دهید سپس همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد،

بعضی اوقات ارسال پستی بخصوص به شهر های دور از مبدا به تاخیر می افتد این اتفاق عموماٌ در ارسال پستی اتفاق می افتد پیشنهاد میکنیم در شهر های دور از ارسال تیپاکس استفاده نمایید.

در هرحال توجه داشته باشید فروشگاه پازموبایل ، پیگیری عدم ارسال کالا را شخصاٌ توسط پرسنل خود انجام میدهد تا شما با خیال راحت تمرکز خود را روی خرید خود بگذارید.

آیا در روز های تعطیل هم ارسال دارید ؟

در روز های تعطیل ارسال های مرسوم نظیر پست و تیپاکس مقدور نیستند ، بعلاوه ارسال در روز های تعطیل ریسک بالایی دارد اما درصورتی که بخواید فروشگاه میتواند توسط شرکت های اتوبوس رانی بسته را برای شما ارسال نماید که منجر به هزینه ی اضافه تر میگردد.

با این حال توصیه می کنیم از پست پیشتاز یا تیپاکس جهت ارسال استفاده نمایید

آیا به کدپستی من تحویل می دهید؟

ارسال توسط پست به کد پستی ثبت شده خواهد بود. درصورتی که بخواهید به آدرس دیگری ارسال شود حتماٌ در قسمت حمل و نقل ادرس جدید را وارد نمایید.

بعلاوه میتوانید به پشتیبانی اطلاع داده و نحوه ی ارسال را تغییر دهید.

آیا تحویل روز بعد برای همه سفارشات موجود است؟

ارسال محصولات توسط فروشگاه در اولین فرصت ممکن (روزکاری) شکل میگیرد. اما نحوه ی رسیدن محصول به کاربر بسته به وزن ، نوع ارسال و عملکرد واسطه (پست یا تیپاکس) دارد.

آیا برای تحویل کالا باید آنجا باشم؟

بهتر است برای دریافت کالا خودتان حضور داشته باشید تا درصورت مغایرت بتوانید به راحتی آن را مرجوع کنید. با اینحال درصورتی که فکر میکنید نمیتوانید حضور داشته باشید میتوانید، در توضیحالت خرید بنویسید که درصورت نبودن شما بسته به چه کسی تحویل داده شود.

به کمک نیاز دارید ؟

ما را دنبال کنید.

فروشگاه پازموبایل ارائه ی خدمات ، لوازم جانبی و موبایل

از زمانی که تصمیم گرفتیم فروشگاهی احداث کنیم که خدمات واقعی دقیقا مطابق گفته هایم افتتاح کنیم تا الان چندین سال میگذرد. با استقبال خوب مردم و رضایت بالای آنها تصمیم گرفتیم این فروشگاه را گسترش بدهیم و خدمات خود را به سراسر ایران ارائه کنیم. بهترین بودن مستلزم تلاش و سختی بسیاری است و این کار بدون از خودگذشتگی ممکن نبود پس با حمایت شما عزیزان و تلاش پرسنل خود تصمیم گرفتیم که سایت خود را برای ایجاد فروشگاهی مطمئن افتتاح نماییم.

میدانیم که بی نقص نیستیم اما تلاش میکنیم بهترین خودمان باشیم. این رسالت و هدف ما است.