شرایط ارسال ، مرجوع و عودت کالا

امکان عودت کالای معیوب یا انصراف از خرید

delivery return img 1

نحوه ی ارسال کالا توسط فروشگاه

در مرحله‌ اول باید یک سفارش در سایت شما توسط مشتری ثبت شود و باید مطمئن شوید کالای مورد نظر را در انبار موجود دارید. این موضوع برای تمامی شرکت‌ها حائز اهمیت است؛ اما شرکت‌هایی که انبارهای زیادی دارند، باید بیشتر به آن توجه کنند.

اگر کالایی توسط مشتری ثبت شود و بعد متوجه ناموجود بودن آن در انبار خود شوید، این می‌تواند برای برند شما، آغاز یک پایان باشد.

پردازش سفارش

در این مرحله، باید اطلاعاتی که مشتری در سایت ثبت کرده است را تایید کنید. (به‌عنوان‌مثال، لازم است از صحت آدرس وارد شده مطمئن شوید.)

تکمیل سفارش

در مرحله‌ی سوم، اقلام ثبت شده باید انتخاب، بسته‌بندی و آماده‌ ارسال شوند.

ثبت سفارش محصول مورد نظر و پرداخت هزینه آن توسط کاربر

delivery img icon 1

دریافت رسید پیامکی تایید خرید و ارسال کد پیگیری بعد از ارسال

delivery img icon 2

بسته بندی محصول و تحویل دادن به واحد ارسالی (نظیر پست)

delivery img icon 3

رسیدن بسته به کاربر معمولاً بین 2 تا 5 روز کاری بسته به نوع ارسال

delivery img icon 4
small items

هزینه ارسال برای کالا های سبک و کوچک

ارسال توسط تیپاکس که بین 1 تا 3 روز کاری به دست مشتری میرسد

برای محصولات تکی و با وزن کم (بدون جعبه)

90000تومان

برای محصولات چند تایی به ازای هر محصول مبلغی به هزینه ارسال اضافه میشود

110000تومان

برای محصولات با وزن متوسط که شامل هزینه ارسال میشود.

125000تومان

ارسال با پست پیشتاز که بین 2 تا 5 روز کاری به دست مشتری میرسد

ارسال بسته هایی که وزن پایینی دارند (زیر 200 گرم)

از50000تومان

بسته هایی که شامل جعبه یا دارای وزن غیر قابل چشم پوشی هستند

از70000تومان

بسته هایی که جعبه ی متوسط یا وزن بالای 500 گرم دارند.

از100000تومان

منظورم ما از بسته ی کوچک یعنی بسته ای حداکثر به اندازه ی یک چیپس یا به وزن حداکثر یک کتاب یا گوشی

large items

بسته های بزرگ یا سنگین

 ارسال توسط تیپاکس که بین 1 تا 3 روز کاری به دست مشتری میرسد

برای محصولات تکی و با وزن حداکثر 1 کیلو یا حجم بزرگ

از110000تومان

برای محصولات چند تایی به ازای هر محصول مبلغی به هزینه ارسال اضافه میشود

130000تومان

برای محصولات با وزن بالای 2 کیلو یا حجم بیش از 50 سانتی متر حداکثر 30 کیلو

250000تومان

ارسال توسط پست پیشتاز که بین 2 تا 5 روز کاری به دست مشتری میرسد

ارسال بسته هایی که وزن کمتر از 2 کیلو دارند یا حجم کمتر از یک کیس کامپیوتر

از80000تومان

بسته هایی که وزنی بین 2 تا 5 کیلو دارند یا حجم بالاتر از یک کیس کامپیوتر

از120000تومان

بسته های بزرگ مثل تلویزیون یا وزن تا حداکثر 10 کیلوگرم

از180000تومان

وسایل بزرگ میتواند گجت هوشمند ، تلویزیون ، یا بسته های شکستنی خاص باشند که ابعاد بزرگ یا نیاز به بسته بندی خاص دارند

شرایط تعویض و مرجوع کالا

هزینه ی ارسال سفارشاتی که به دلیل به دلیل انصراف از خرید توسط کاربر باشد شامل برگشت هزینه نمیشود.

هزینه ی کالا بعد از بازگشت و پذیرش کالا برگشت داده میشود درصورتی که کالا در شرایط اولیه باشد.

در صورتی که هزینه ی بازگشت به سفارش شما تعلق گرفته باشد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان فروشگاه برسد، هزینه‌های ارسال به عهده خود فروشگاه است.

در موارد زیر هزینه ی کالا عودت نمیشود.

  • باز شدن محصول و یا تعویض محصول داخل آن
  • آسیب دیدن کارتن ،کارت گارانتی و لیبل ،صدمه به محصول یا آثار شکستگی
  • شکستگی ناشی از حمل نامناسب توسط پست مربوطه
  • دستکاری شدن محصول توسط کاربر

درصورتی که محصول خراب بوده باشد و این مشکل از سمت فروشگاه براورد شود محصول کامل مرجوع شده و هزینه کامل پرداخت میشود.

سوالات متداول

بسته ام کی میرسد ؟

ما همواره تلاش می‌کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. تیم خدمات مشتریان پازموبایل، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت، همینطور چنانچه قصد دارید کالای خود را در بازه زمانی معینی دریافت کنید می‌‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن کالای خود را هنگام ثبت سفارش پس از انتخاب شیوه ارسال در قسمت توضیحات ، اعلام کنید. پازموبایل همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش را در روز درخواستی به دست شما برسد.

بسته ام کی ارسال میشه ؟

مدت زمان تحویل کالا 

همه‌ی سفارش‌های ثبت شده در سایت در روزهای کاری از ساعت 9:30 صبح الی ۵ بعدازظهر پس از تأیید واحد انبار، به واحد بسته ­بندی و ارسال فرستاده می­ شود. با توجه به نوع ارسال انتخابی و ساعت ثبت سفارش، در اولین فرصت سفارش شما ارسال خواهد شد. سفارش ­های پست پیشتاز اگر تا قبل از ساعت دوازده ظهر تکمیل شوند در همان روز ارسال می­ شوند. سفارش ­های تیپاکس تا ساعت ۱۶ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه و ۱۲ پنجشنبه ها و اتوبوسرانی حداکثر تا ساعت ۱۷. همچنین سفارش ­های ثبت شده در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری در اولین روز کاری بعد از تأیید واحد انبار، ارسال خواهد شد.

اگه بستم تا 5 روز نیامد چکار کنم

گر بسته خود را با شرکت ملی پست ارسال کرده باشید، مامور پست، دو بار به نشانی گیرنده مراجعه خواهد کرد و اگر شما بسته را تحویل نگیرید، مرسوله به باجه معطله بازگردانده می‌شود.

در این حالت اگر مرسوله خود را با پست سفارشی ارسال کرده باشید، تا 15 روز و اگر با پست پیشتاز ارسال کرده باشید 5 روز در باجه خواهد ماند.

بعد از طی این مدت با شما تماس گرفته می شود و در صورتی که پاسخی دریافت نشود، بسته برای فرستنده عودت داده می‌شود.

به همین جهت بهتر است حتما از طریق پست یا فروشگاه پیگیری نمایید.

امکان دریافت کالا در همین روز را دارم ؟

تنها درصورتی که دریافت مرسوله ی شما در شهر اصفهان باشد. تا امکان ارسال توسط پیک وجود داشته باشد.

چرا هرکاری میکنم نمیتونم سفارش بدم

برای ثبت و امکان پرداخت سفارش لازم است یکبار با شماره تلفن خود وارد سایت شوید و ثبتنام کنید. این کار برای امنیت سفارش شماست و اینکه اگر شماره تلفن اشتباه وارد شد نامه رسان نمیتواند با شما تماس بگیرد

Need a Help?

شبکه های اجتماعی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و الکترونیک

فروش دیجیتال بر بستن معاملات تمرکز دارد. از ابزارهایی مانند خودکارسازی فروش، چت زنده، پیشنهادات شخصی‌سازی شده و دموهای محصول استفاده می‌کند تا مشتریان واجد شرایط را به مشتریان پرداخت‌کننده تبدیل کند. موفقیت فروش دیجیتال معمولاً با نرخ تبدیل، ارزش متوسط سفارش و طول چرخه فروش اندازه‌گیری می‌شود.

بازاریابی دیجیتال یک استراتژی بلندمدت است که هدف آن ساختن شناخت برند و جذب مخاطبان به اکوسیستم شرکت است، تشویق به خرید را در پی دارد. به جای تمرکز بر یک خریدار واحد یا گروه کوچکی از خریداران، بر کل مخاطب هدف تمرکز می‌کند. ابزارهای رایج در جعبه ابزار بازاریاب دیجیتال شامل محتوای بهینه‌سازی شده برای SEO که مخاطبان را به وب‌سایت شرکت می‌آورد و پست‌های شبکه‌های اجتماعی که محصولات و تخصص شرکت را به نمایش می‌گذارد، هستند.

فروش دیجیتال اینجا مانده است، بنابراین زمان آن رسیده است که از استراتژی‌های خود بیشترین بهره را ببرید. همانطورکه مشتریان خواهان گزینه‌های خودخدمتی بیشتر، تجربیات شخصی‌تر و سفرهای خرید یکپارچه هستند، شما این پتانسیل را دارید که ارتباطات معنادار مشتری ایجاد کنید و کسب‌وکار خود را رشد دهید. برای امکان‌پذیر ساختن این امر، مطمئن شوید که از ابزارهای مناسب استفاده می‌کنید – مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک – تا روابط مشتری را پرورش دهید.